Avatar użytkownika

30 zł miesięcznie
Funduję PRZYNĘTY 😊
----
Gdzie patyki tam wyniki – straty w sprzęcie już mniej bolą…

50 zł miesięcznie
Funduję BENZYNĘ 😊
----
Przy tankowaniu będę myślał o Tobie…

100 zł miesięcznie
Funduję SPOKÓJ 😊
----
Dzięki Tobie mogę skupić się na łowieniu a nie finansach…

Od dziś twoje imię i nazwisko będzie pojawiać się na początku filmu pogrubioną czcionką!
200 zł miesięcznie
Funduję NOWĄ SERIĘ 😊
----
Dzięki Tobie powstanie nowa seria TESTY (włącznie z crash testami)…

Od dziś twoje imię i nazwisko będzie pojawiać się na początku filmu pogrubioną, jasną czcionką!

Kup wsparcie na prezent!

Podaruj znajomemu subskrypcję Autora Wędkarska Ekipa - Morska TV w formie kuponu podarunkowego.

Zobacz jak działają kupony
Kup na prezent

O autorze

Morska Ekipa to grupa wsparcia kanału MorskaTV. Tworzymy zespół ludzi, którzy chcą promować wędkarstwo morskie, spotykać się na plaży, wspólnie łowić i wymieniać się doświadczeniami...

Michał sam sobie nie poradzi w prowadzeniu kanału. Naszym celem jest pomagać mu tak by MorskaTV była coraz lepsza, ciekawsza i docierała do coraz większej grupy ludzi... Dołącz do Morskiej Ekipy i wesprzyj finansowo funkcjonowanie MorskiejTV!

Nazywam się Michał Ceszke, pochodzę z Władysławowa i od 2014 roku prowadzę kanał na YouTube: Wędkarstwo Morskie - MorskaTV (dawniej WładekTV). Lubię wędkować w morzu ale moją pasją jest tworzenie filmów wędkarskich i dzielenie się wiedzą z innymi. Przez minione 9 lat wiele się nauczyłem oraz poznałem masę wspaniałych ludzi. Dzięki nim na kanale MorskaTV powstało ponad 900 filmów!

Co dalej?

Mamy prężnie działający kanał, setki filmów i ponad 15 tysięcy subskrybentów! Tak jak widzicie jest dobrze. Wierzę, że wspólnie damy radę dalej rozwijać ten projekt. Ja oferuję swój czas, umiejętności oraz oczywiście siebie. Dzięki Waszemu zaangażowaniu i wsparciu mamy coś zupełnie innego i "swojego" na YouTube - nasz morski kanał informacyjny MorskaTV

Przykładowa DEBATA - dobrze bawimy się i pomagamy innym...

Przykładowy film z serii Morskie Miejscówki

A było to tak...

2001-2013

Zawsze interesowałem się informatyką i nowoczesnymi technologiami. Dlatego przecierając szlaki w internecie założyłem jeden z pierwszych portali turystycznych. Ponieważ mieszkałem we Władysławowie - skupiłem się na promowaniu tej miejscowości. Portal nazwałem Władek - od nazwy miejscowości :) www.wladek.pl Początki były bardzo trudne ale już 5 lat później portal przyniósł pierwsze dochody a 10 lat później było naprawdę dobrze :)

2013-2014

3, 2, 1 - zaczynamy - początki naszej TV to filmiki tworzone dla wczasowiczów. Chodziło o to by pokazać nasze przepiękne Morze Bałtyckie o różnych porach roku. Te filmy są bardzo amatorskie ale dzięki nim nauczyłem się obsługiwać kamerę oraz wrzucać je do YouTube...

2014-2016

To czas w którym odkryłem MORZE jako świetny akwen do połowów. Poniżej mój pierwszy filmik z plaży nagrany w 2014 roku. Rok później zrobiłem już serię poradnikową o dorszach z kutra a kanał zmienił się z turystycznego w typowo wędkarski...

2016-2019

Postanowiłem prócz dzielenia się wiedzą i relacjonowania morskich imprez wędkarskich wraz z grupą zaprzyjaźnionych wędkarzy założyć Morski Klub Wędkarski. Nazwaliśmy go tak jak nazwa ówczesnego kanału na YouTube czyli Władek TEAM. Klub z roku na rok rósł w siłę i już po trzech latach miał ponad 100 aktywnych członków.

2019

Ten rok był przełomowy - zagraniczne firmy typu booking "wygryzły" mnie z rynku a co za tym idzie straciłem źródło utrzymania. W tym roku stery Klubu Władek TEAM przekazałem w inne ręce a sam rozpocząłem poszukiwania nowej pracy. Wiedziałem, że nie dam rady tyle czasu poświęcać na prowadzenie kanału (ponad 10 godzin tygodniowo + nagrywanie filmów w terenie) mając tradycyjną pracę (pełny etat + dojazdy i nadgodziny). Opcje były trzy - albo zamykam kanał MorskaTV, albo coś tam od czasu do czasu wrzucę by kanał całkiem nie padł albo idziemy na całość i wspólnie go prowadzimy wraz z widzami... W listopadzie 2019 stworzyłem film w którym proszę WAS o pomoc.

2020

TO BYŁ DLA MNIE SZOK - opcja zamknięcia kanału wisiała w powietrzu i wtedy pojawiliście się WY - widzowie Morskiej TV którzy wparli mnie nie tylko merytorycznie ale i finansowo... Dzięki wsparciu mogłem zakupić tak bardzo potrzebną kamerkę GO-PRO oraz zrobić lifting studia dzięki czemu zarówno filmy znad wody zrobiły się ciekawsze ale i DEBATY na żywo zostały na stałe wpisane do rozkładówki naszej TV... Oczywiście znalazłem też fajną pracę w szkole. Dzięki temu mogę wygospodarować czas niezbędny na stworzenie sobotnich filmów i przygotowanie się do merytorycznej niedzielnej debaty tematycznej...

W 2020 roku nasza telewizja, dzięki Wam poszybowała na zupełnie inny poziom. Udało się zrobić wiele ciekawych akcji:

• wspomogliśmy finansowo Adę (była w śpiączce)
  • nawiązaliśmy kontakty z MIR oraz TVP
  • zakupiliśmy gadżety MorskiejTV (koszulki, smycze, kubki)
  • zakupiliśmy kamerę GO-PRO oraz drugą do studia (poczekalnia)
  • stworzyliśmy dwie nowe serie: Morskie Miejscówki i Morska Mucha
  • nagraliśmy serię o wędkowaniu w Kołobrzegu
  • wzięliśmy udział w projekcie zarybiania szczupakiem Zatoki Puckiej
  • Adam ufundował logo MorskaTV a Łukasz Morskiej Ekipy
  • wdrożyliśmy system nagradzania Patronów - certyfikaty

... oraz wiele innych spraw o których mówię w poniższym filmie :)

2021

Jest dobrze. Mamy ponad 12 tysięcy subskrybentów, prawie 600 filmów na kanele i prężnie działającą Morską Ekipę - czyli grupę wsparcia Morskiej TV. Dzięki widzom i ludziom dobrej woli udało nam się w rok nie tylko uratować kanał przez zamknięciem ale wznieść go na zupełnie inny poziom.

Dzięki Wam dostałem mega mocną motywację do dalszego rozwijania kanału. Często wspomagacie mnie jakimiś przedmiotami, które mogę w drodze losowania przekazać widzom na debatach. Aktywnie piszecie na czacie czy nawet występujecie w debatach osobiście czy to poprzez Skype czy połączenie telefoniczne... To bardzo ważne bo dzięki takiej postawie poruszamy o wiele więcej wątków a sam przekaz jest ciekawszy i lepszy.

Koniecznie muszę też podziękować wszystkim tym którzy zdecydowali się wesprzeć finansowo nasze akcje oraz samą telewizję. Dzięki Wam mam środki na benzynę, modernizację sprzętu oraz niezbędne opłaty. Od tego roku będę sukcesywnie dziękował MECENASOM MorskiejTV - dając im piękny wieszak Morskiej Ekipy.

Cele Autora

OPŁATY podstawowe...
  • 200 zł miesięcznie
  • Cel osiągnięty!
100%
Tyle z grubsza każdego miesiąca kosztuje mnie utrzymanie kanału i studia (amortyzacja sprzętu + prąd) Oczywiście poświęcony czas, benzyna itp. nie wliczają się do tej kwoty...
OPŁATY podstawowe + WIĘCEJ relacji znad wody!
  • 700 zł miesięcznie
  • 220 zł brakuje
68%
Najbardziej lubię kontakt z Wami czyli moją Morską Ekipą. Dlatego sporo czasu poświęcam na NIEDZIELNEGO LIVA...
Zapraszam do debaty ciekawych ludzi którzy nie zawsze chcą podjąć jakiś trudny temat w debacie publicznej. Dlatego niedzielna debata to nie tylko 2 godzinny live ale również średnio od 1 do 2 godzin przygotowań...

W KAŻDĄ ŚRODĘ- przygotowuje dla Was FILM ZNAD WODY - jest to relacja z zawodów wędkarskich czy film z wypadu na rybki. Te filmy charakteryzują się tym że są przygotowywane w programie montażowym i na ten proces potrzebuję od 3 do nawet 6 godzin. Oczywiście nie liczę tu czasu poświęconego na nagranie bo to czysta przyjemność spotkać się z Wami nad wodą...

Reasumując: potrzebuję Waszego wsparcia by móc realizować cotygodniowy FILM oraz niedzielną DEBATĘ. Średnio mamy 4 filmy i 4 debaty w miesiącu + dodatkowe mini produkcje - średnio 2 w miesiącu. Odejmując od powyższej kwoty (700 zł) kwotę jaka idzie na "opłaty podstawowe" wychodzi nam 500 zł do podziału na 6 produkcji.

...czyli średnio budżet na jeden film to 80 zł.

NA CO IDZIE KASA? - Jeśli robię film z zawodów to pokrywam z tych pieniędzy wpisowe na zawody i koszt związany z dojazdem. Jeśli odwiedzam nowe łowisko to oczywiście jest to związane z dojazdami (czasami by nagrać jeden film muszę kilka razy jechać na łowisko). Część pieniędzy idzie też na naprawę sprzętu czy rybowozu lub opłaty za łowienie (np Wody Spółdzielni Troć )...
OPŁATY podstawowe + WIĘCEJ relacji znad wody + MEGA PRODUKCJA
  • 1 100 zł miesięcznie
  • 620 zł brakuje
43%
1100 zł to już mega wsparcie! Po osiągnięciu tego celu robimy MEGA PRODUKCJĘ czyli coś zupełnie innego. Co to będzie? Tego sam nie wiem ale mamy na ten cel 400 zł - (700 zł idzie na cele opisane w poprzednim punkcie )

O tym co to będzie będą decydować PATRONI - może to być zupełnie nowa seria lub uzupełnienie serii "poznajemy nowe łowiska" ale dzięki takiemu wsparciu odwiedzę bardziej odległe miejsca...

Tak czy siak - kasa nie pójdzie na marne. Jeśli w danym miesiącu nie uda się stworzyć czegoś MEGA - kasa przejdzie na kolejny miesiąc...

Dołącz do grona Patronów!

Wesprzyj działalność Autora Wędkarska Ekipa - Morska TV już teraz!

Zostań Patronem

100 zł
Adrian Toporski
50 zł

Chcielibyśmy Cię poinformować o ryzykach, związanych z Twoim zaangażowaniem finansowym. Przekazując środki na realizację pasji Twojego ulubionego Twórcy prosimy, abyś wziął/wzięła pod uwagę kilka kwestii.